johnnybolknaaraustralie.reismee.nl

Dag 3 Darwin

Dag 3

Howdy,

Vandaag mochten we uitslapen, en dat deed ik dan maar ook, en hoe!! Moest natuurlijk even wat inhalen en dat is aardig gelukt..We hadden wel een probleem nou ja we, ik bedoel mijn rechterbovenbeen en ik, er zaten allemaal bultjes op en hoe?? Wat moet ik daar nu weer mee.. ik denk dit is gevalletje apotheker.. maar eerst mocht ik na de technische keuring omdat ik als teamlid, jaja me moest inschrijven voor de WSC. Dit is een formaliteit die gewoon moet ingeval van nood. Nadat we dat, en ik bedoel dan Wubbe en ondergetekende, dat gedaan hadden zijn we even langs de Subway gereden voor een ontbijtje, een bruin broodje met ham en kaas en een Ice coffee dat hier bij de fleet verkocht word en wel lekker is.

Vandaar zijn we de stad ingereden voor kleine inkopen en jazeker de apotheker. Ik heb daar een echte kangeroo lederen Johnny Dundee hoed gekocht. Bij de apotheker de jongedame in kwestie mijn probleem laten zien, op de vraag of we uit Nederland kwamen begon ze beetje te hinniken en gaf me wat tegen deze bulten die voornamelijk afkomstig waren van zandvliegjes en muggen zo groot als mussen. Van de bijgevoegde tabletten kon je waanideeën krijgen maar volgens mij heb ik daar geen last van. Ik sta nu de gehele dag te spuiten met een bus Buschman een vreemd goedje maar helpt wel.

Op de terugweg nog even bij de stickerboer langs geweest en stickers laten maken van Bolk logo met onderschrift Australia een nieuw filiaal is geboren..

Tegen 17.00 uur ben ik gereden naar Rene, Gijs, Paulien en Tom de ouders van een paar mensen van het team, daar in het hotel even lekker een paar baantjes getrokken en aansluitend met hun uit eten geweest in super tentje! Menu: Kangeroo steak.. Ik moet zeggen het was perfect, net echte steak maar dan iets anders. Nadat we daar een tijdje gezeten hebben ben ik terug gesprongen naar de auto en vervolgens naar de Scoutinghall alwaar de rest van het team nog mooi zat na te praten.

Daar zijn we nog met een man of 5 in ons privé zwembad gedoken een aperitief genuttigd en aansluitend douchen om me op te maken om dit verhaaltje te schrijven bij het schrijven hiervan is het bij ons 23.45 en bij jullie dus 16.15.

Hier dus tijd om zo te gaan slapen. Morgen haal ik vrachtwagen op om die aan te bieden voor de technische keuring en vervolgens om de kist en andere spullen te gaan laden voor de kwalificatie a.s. Zaterdag maar daarover morgen meer.

Voor nu oogjes dicht en snaveltjes toe..... slaap lekker!!

Groeten vanuit Skippy land

Johnny

Ps: ik rook nog een sigaretje van € 0,70 ct per stuk...

Reacties

Reacties

barry en monica

Howdy Johnny
Hij gaat mooi zo met je weblog we kijken er elke dag al naar uit,we denken steeds van wat heeft ie vandaag weer allemaal beleefd.
Groeten vanuit een zonnig Drachten en we belle,hyve,twittere,facebooke en ook nog whats-appe
en zo als wij friezen altijd zeggen Lekker koese oftewel lekker slapen

willie antoinette

hoi hoi
super al die berichten om te lezen .
je maakt weer heel wat mee .
nu de foto s nog .
slaap lekker !!!

jos

He Johnny, waar blijven die foto's ? heb je trouwens een paar echte trucktrains gestuurd via je reguliere mail. Groetjes

Richard

Weer niets meegemaakt hier in ons koude kikkerlandje......
Jij daar in tegen hebt weer een super leuk verhaal geschreven.
Je maakt mooi veel mee daar.
Nog even wachten en dan verhaal dag nr 4 heeeee.....
Vind het echt leuk om allemaal te lezen.
En wat betreft die waanideeën, je moet niet alles geloven !
Groetjes vanuit het hele mooie warme nederland.
Bijna het vriespunt hier.......

manuela

Hoi,

Wat beschrijf je het allemaal goed, zie het je zo allemaal doen. Geweldig vind ik het voor je. Ik volg je reis en zal van je schrijven genieten. Heb al een paar moeten lachen. Heel veel succes en doe je best. Kijk alweer uit naar je verhaal.

Groeten uit een zonnig nederland

Manuela

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!