johnnybolknaaraustralie.reismee.nl

Dag 2 Darwin

Dag 2.

Howdy,

Vannacht om 4 uur stond ik klaar wakker naast mijn bed. Moet zeggen dat die jetlag er nog lekker in zit en omdat er vanmorgen 2 mensen op tijd naar het vliegveld gingen om hun ouders te halen.. op zich geen probleem mits er geen uur daarna verschillende wekkers gingen van oa. de coureurs die na de technische keuring moesten voor de 21connect en om zich te wegen! De coureurs moeten namelijk een minimaal gewicht hebben van 80 kilo. Iets wat ik ook wel weer terug zou willen maar ja...

Kreeg trouwens vanmorgen koffie maar moet zeggen die doet zijn werk wel, begrijp nu ook wel waarom studenten het leven dat ze leiden aardig kunnen volhouden..maar dat terzijde.

Heb vandaag ook even een auto gehuurd zodat ik me hier een beetje kan verplaatsen, moet zeggen het was wel wennen aan de 'verkeerde' kant ipv dat ik de richtingaanwijzer aan deed heb ik de ramen maar weer eens gewist...echt wennen dus. Op de terug weg naar de Campus kwam ik langs de MC Donald, ach ja na een tijd van Dieet shake dacht ik dat het geen kwaad kon voor een echte shake! Dus ik door de MC Drive... daar begon het gelazer stond er natuurlijk verkeerd in! Na beetje maneuvreren, wat me dan wel weer goed afging, stond ik voor het bestel luikje! Ook aan de rechterkant mensen wat een ellende dat ze dat hier kunnen!

Voor de rest niet echt veel gedaan, vrijdag halen we de vrachtwagen op dus dan mag ik pas wat doen.. tot die tijd moet ik mezelf maar beetje vermaken. Op zich geen probleem, beetje insmeren met zonnebrand, beetje over de campus van de universiteit lopen en kijken, waar trouwens een mooie koffie tent zit waar je ook perfect even kunt zitten en kletsen met de studenten van hier! Oh ja ben ook nog even sigaretten wezen halen. Moet zeggen, we hebben in Nederland niets te klagen omtrent de prijzen.. betaal hier $ 18 dollar !! omgerekend +/- € 14 per pakje dus je rookt hier aardig minder om over de optie stoppen nog maar niet te spreken.

S 'avonds nog even gezellig gesproken met Rene, de vader van Siebe, die was met een vriend en nog 2 ouders van 1 van de jongens komen overvliegen. Ook kwam Helga van Leur, ja hoor de weer juffrouw, nog even gezellig buurten, moet zeggen dat Helga een leuke spontane vrouw is die absoluut weet wat gezelligheid is. Aan het eind van de avond heb ik het gezelschap naar het hotel gebracht en ben lekker relaxed op de zeer rustige wegen terug gereden naar de Campus alwaar ik dit bericht nu zit te schrijven.

Het word tijd dat ik me onder de andere 28 mensen met wie ik in een zaal lig begeef. Mijn luchtbedje begint me te roepen en mijn bezwete dekbed overtrek wil me omarmenm en me door de nacht loodsen dus tijd om te slapen. Dat ga ik dan maar eens doen op dit moment is het 29 graden dus een ideale temperatuur om te liggen!!!

Tot morgen!

Groeten vanuit Skippy land

Johnny

Reacties

Reacties

Marco K.

Ha Johnny,

Nou maak er wat van daar aan de andere kant van de wereld!!!! Dat gaat jou wel lukken, veel mensen ontmoeten en een leuke tijd beleven.
Hier is de herfst nu echt begonnen, koud en zeeeeeer nat... Zeg maar gewoon kloteweer.

Vraag Helga effe of ze er wat aan kan doen:)

Geniet er van en groetn uit Albergen

Jos

He Johnny,
bent wel lekker bezig daar. Jammer dat ze er geen " kippeling" hebben, maar goed die hebben wij wel.
Ga lekker genieten (je bent je roeping als schrijver misgelopen) en morgen de grote dag ??
Wat hoorde ik nu, geen vanderbilt, Scania, Daf o.i.d. maar met alle respect een Mitsubishi Canter ???
Wel een beetje beneden je " bestuurlijke" niveau hoor
Of hebben ze nju toch je groot rijbewijs ingetrokken wegens b.v. " het verkeerde kant rijden" ?
Groetjes van de Voa boys en girl.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!