johnnybolknaaraustralie.reismee.nl

Klaar voor vertrek!

Hallo Allemaal,

Nou ik ben er klaar voor. Na een dag pakken, regelen, spullen kopen, weer uitpakken tieren schelden en weer inpakken, zit alles erin en is de koffer dicht! de vuilnis buiten, de was gedaan en alles bijna opgeruimd!

Morgen brengt mijn lieftallige zus Cathy met ega Basme weg naar Schiphol. Natuurlijk heb ik vanzus en nicht lief al de boodschap meegekregen om te kijken naar Uggs!het schijnt dat deze schoenen/laarzen daar gemaakt worden dus moeten ze mee!

En nee beste mensen ik ben geen groothandel 2 paar schoenen in een te kleine maat geeft bij de douane in Amsterdam al genoeg reden tot denken voor een kerel met maar 43!

Maar goed, natuurlijk komen nu de zenuwen wel en ga je denken heb ik alles, klopt alles enz enz. Maar mede dankzij Vader Bolk en Maureenis de reis tot in de puntjes geregeld dus daar kan het bijna niet aanliggen. Alle vormen van communicatie heb ik bij me en bij bijna alle social media ben ik aangemeld dus iedereen kan op de hoogte blijven van Johnny Dundee!

Oki doki!!

Tot de Volgende keer!

Hello everybody,

Well I'm ready after one day packing, buying, unpacking, having a bad mood and again packing my suitcase is closed. The garbage is outside and the laundry is ready! And the house is almost clean!

Tomorrow my lovely sister Cathy and her boyfriend Bas are taking me to the airport. Of course my sister and my niece gave me the message to bring Uggs, it seems that these shoes/boots are manufactured in Australia so I have to bring them.

And No! people I am not a wholesale so 2 pair of shoes in a small size give a lot of thinking to the customs for a man with size 43.

But sure, now the nerves are coming and you start thinking do I have all my stuff is everything all right but thanks to my dad and Maureen this journey is arranged perfectly.

I have all kinds of communication with me and I do all the social media so everybody can follow Johnny Dundee !!

So till next time

Reacties

Reacties

monica kuypers

voor straks een goede vlucht,en wij blijven je vanaf hier wel volgen.

groetjes en have fun

willie antoinete

helemaal super veel plezier .
en we wachten de verhalen af .

Marieke van Bergeijk

Heel veel plezier en ik wacht op je aankomst in Australie.

Gr.

Bas

Hey Johnny,

Hoop dat je een goeie vlucht hebt gehad, is nu 11.57 uur hier en denk dat je bijna gaat landen. We gaan je reis op de voet volgen!!

Gr Bas

Maureen

Hey Johnny,
Ik hoor net dat je smste vanuit Singapore en Bali, als het goed is loop je nu op het vliegveld.
Apart, wij hier in het regenachtige NL en jij in de warmte!! MAF.
Nog maar even doorzetten en dan kun je slapen!
Succes en goede reis verder.
Houd ons op de hoogte!

Stefanie Kondziolka

Hey wat leuk om op deze manier mee te lezen met de nieuwe crocodille hunter! Ben benieuwd.. !

Groetjes Stef!

Annemarie

He Johnny,
heel veel plezier en natuurlijk succes in Down Under hopelijk kunnen jullie strijden voor de winst!

Het wordt vast een groot avontuur!

We blijven je volgen!
Groetjes

Claud

Have à Nice trip

AlmeloNieuws.nl

Ook wij volgen de avonturen van Johnny en het Solar Team Twente op de voet.

Succes!

Jos Hesselink

He kerel. Maak er wat moois van daar. Blijf je op de voet volgen "kippendael "Dundee"

Marieke

Hey kerel,

Inmiddels je slaap uit??? Ben zeer benieuwd naar foto's vanaf die kant.
Veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!