johnnybolknaaraustralie.reismee.nl

Dag 10 5e racedag

Dag 10 5e racedag

Howdy,

Tjonge jonge wat een vreemde dag vandaag. Ik ben vandaag maar als eens al eerste vertrokken, zodat ik ook eens op kop lig! Ik ben een half uur eerder vertrokken als de connect. Ik ben gewoon lekker doorgereden naar de eerste control punt voor vandaag ik ben daar een dik uur eerder aangekomen dan de Connect. Die tijd heb ik maar even gebruikt om eens een keer anders te ontbijten. Eieren met spek! Heb daar de wagen maar afgetankt en gewacht tot de connect arriveerde. Toen deze daar was ben ik alvast weer gaan rijden richting Port Augusta daar is de laatste control punt van de race. De volgende control is tevens de tijdsfinish. Vandaar rijden we dan door naar de stad waar de finish is, en daar zullen we dan in de fontein duiken.

Vandaag dus weer de hele dag gereden en weer die eindeloze baan. Maar moet wel zeggen hoe dichter je bij Adelaide in de buurt komt des te bewoonder word de omgeving. We hebben weer contact met de telefoon en de beschaving begint weer.

Toen we in Port Augusta, 300 km voor adelaide, aankwamen was het half 5 dus op de control staan blijven voor half uur en tja dan is de race om 5 uur ten einde. Dus stonden we op de truckstop!! Prachtig een dag vertrouwd staan. Maar het waaide zo hard dat we daar de tenten niet konden opzetten. Dus gingen we op zoek naar een motel. Daar kregen we 4 kamers dus 27 mensen liggen nu verspreid over deze kamers. Ik lig op de technische afdeling. Nu schijnt het een traditie te zijn dat de mensen zich niet wassen voor ze in Adelaide zijn om daar in de fontein te kunnen duiken. Dus je raad wel wat voor lucht hier hangt. Ik daarin tegen heb me maar even gedoucht en even een spijkerbroek aan getrokken, want het begint hier nu best koud te worden.

Wat ik trouwens even niet moet vergeten te melden is dat mij vanmiddag een vulling is los gerammeld. Oorzaak truck en wegen denk ik. Maar ook die toffee kan er iets mee toe doen hebben gehad.

Probleem dus, ik op google maps een tandarts zoeken, bellen en binnen een half uur was ik aan de beurt. Daar lag ik in een prachtige roze behandel stoel!! Tevens vroeg de tandarts mij even een zonnebril op te zetten!!!! Moet hier echt niet gekker worden. Maar moet zeggen hij heeft het aardig gefikst ziet er weer strak uit!

Op dit moment zit ik dus in de kamer dit bericht te typen en dat terwijl de gasten hier een film zitten te kijken 'Machete' een partij lawaai, dus schrijven word ook niet echt wat.

Nu is dat al geen probleem want de spanning is hier hoog zo voor de laatste dag dus we gaan zo slapen.

Als we er zijn vertel ik meer over de laatste dag van de race!!

Word vervolgt!

Dus voor straks oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker!!

Groeten vanuit Skippy land

Johnny.

Reacties

Reacties

klaas

hoe zo toffee. je weet het zo kom je er niet! groeten en nog veel plezier. moat.

barry

Was nou die mooie tandarts van jou ook maar meegegaan he

Topper morgen maar lekker zwemmen in de fontein

Jos

Wat een verhaal zeg...roze tandartsstoel, zonnebril..verder alles OK ? Zie hier trouwens op het nieuws dat de race is afgelopen en dat de zakjapanners hebben gewonnen. Maar ben je nog in de fontein gedoken inmiddels ???? rammelende vullingen ? te weinig vitamine K (ippeling).
Nou Duifje is ook weer in the mood.
See you en kalman.

Maureen

Johnny,

Net je uitzending op RTV OOST Kilometervreters bekeken, de eerste aflevering!
Leuk, lachen, goede uitleg (alcoholslot)en veelzijdig.

Wanneer komt het plaatje uit? :-)

Succes aldaar gewenst

Groeten Maureen

PS. HERHALING VANDAAG 13:35, 16:20, 19:20, 21:20, 22:20 uur en verder as. zondag en maandag

anita's hairfashion

Groetjes van de meiden van anita's hairfashion..veel plezier daar en een dikke kus

Bas

Hey Johnny,

Echt mooi dat je het zo naar je zin hebt en zoveel meemaakt. Heb je GTI van stal gehaald en beurt gegeven ( al klinkt dat wel erg raar.........) in ieder geval als je terug komt kun jij je kilometers er weer mee maken. Tot woensdag en vast een hele goede reis!

Gr Bas

Jan (coach van duifje)

Hello Johnny,
Ik mis een verhaal over de afterparty. Of komt dat nog?. Zag je in kilometervreters. Geen wonder dat het alcoholslot niet werkte. Je had toch niet gedronken? Je verdient je geld toch in die gele ster en niet in die grote groene?. Wel goeie reclame voor je tweede carriere. Genoeg voor nu. Geniet nog even als Dundee Johnny en we zien je wel weer komen in de gele ster.

J@n
ps. de reactie van duifje is veelbelovend.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!