johnnybolknaaraustralie.reismee.nl

Dag 1 Darwin

Dag 1.

Zo na 24 lange uren in en om een vliegveld ben ik eindelijk aangekomen in mijn Hotel voor 1 nacht in Darwin. Het is super lekker weer behoorlijk warm dus. Heb me net even gedoucht en zit nu even te acclimatiseren bij de airco terwijl ik dit verhaaltje typ. De vluchten waren perfect, eten aan boord goed en kon goed zitten. Na 12 uur kwamen we aan in Singapore. Daar moesten we voor een uur het vliegtuig verlaten en terwijl ik even rond liep viel het me op dat er overal vloerbedekking op de grond lag!! Wel grappig. Na even een sigaretje te hebben gerookt gingen we op weg na Bali. Na een eeuwig gecontroleer, visum kopen om eruit te gaan en weer visum kopen om weer binnen te komen en weer te worden gecontroleerd, vlogen we de laatste 2 en half uur naar Darwin! Binnen mum van tijd stond ik buiten... en haalde de shuttle bus van het hotel me op alwaar ik nu zit te typen. Ik ga nu slapen en morgen halen de mensen van het Solar team me hier op om me voortestellen aan de andere mensen van het team. Ik kijk er na uit!

Ik laat morgen weten hoe dat ging, bij mij gaan nu langzaam de oogjes dicht en ik ga nu lekker liggen onder een zacht briesje van de ventilator die de door de airco uitgespuwde koude lucht zacht op mijn nog iets te warme lichaam blaast!

Na 5 uur slaap werd ik afgehaald door Aylin, een vlotte meid uit Hengelo, waarmee ik ben wezen winkelen.. Ik moest zelf nog een paar dingen hebben waaronder een dekbed en een kussen dus dat kwam mooi uit. Tevens heb ik een Australisch nummer aangeschaft waarmee ik straks hoop online te blijven tijdens de race.

S'avonds werd er gekookt en moet zeggen het was zeer goed te eten! Maar door de warmte vergaat je het eten wel een beetje maar je blijft wel drinken. Ik had vernomen dat het team 1000 liter drink water heeft ingeslagen voor de race zodat iedereen ongeveer 4 liter water per dag kan drinken wat ook beslist geen overbodige lux is gezien de hitte hier... ik heb een paar foto's gemaakt maar die volgen later ben al blij dat ik dit erop krijg. Tevens heb ik nog een telefonisch interview gehad met de wereldomroep ook deze houden we op de hoogte tijdens de race.

Morgen begint de technische controle van de 21connect. Hoe deze dag verder verloopt horen jullie dan tis voor nu mooi geweest!

Groeten vanuit Skippy land

Johnny

Reacties

Reacties

Birgit Haasewinkel

Hey John,

Nice that you finally arrived.Pfff wat een lange reis maar dan heb je ook wel wat.Mooi hoor om zo een ervaring van dichtbij mee te mogen maken.Veel liefs Birgit uit het regenachtige Almelo x

Cathy

Hai broer,

Lees net je verhaal, en heb je reeds via facetime gesproken. Hartstikke handig die technology!

Mooi dat het tot nu toe allemaal zo goed verloopt !

Spreek je weer! Veel plezier!

Liefs je zussie

Jarno

Mooi dat je er bent had je al gesproken maar geniet er van hoor je wel weer een deze dagen Gr. En kijk goed uit slaap lekker voor straks

jos Hesselink

Hey Kippeling Dundee, lekker kalman doen he. Ben wel benieuwd naar de foto's. Slaap goed om er straks lekker tegenaan te kunnen. Maar vooral....genieten kerel. Tjoo vanuit Kippeling-Grill place B. de R weg Almelo

Barry en Monica

Hey Johnny

Mooi man dat je goede vlucht hebt gehad,je vandaag nog gehoord op wereld omroep......geweldig.

Veel plezier en wachten op de eerste foto`s

Groet uit Drachten
Barry en Monica

Arjan en Renate

Hej Johnny,

Mooi verhaal alvast. We zijn benieuwd naar de fotos.
Hier is het 12 graden en regen. Ik heb de houtkachel al even aangemaakt!

Have fun en geniet ervan!

Groet'n

Richard

Hè vriend lees dat je het mooi hebt en gezien via de technelogie van onze mooie iPhone 's.
Mag best weten dat ik helemaal niet jaloers ben, echt niet hihi......
Maar het is je echt gegund.
Wij hebben net getekend voor ons nieuwe huis, en kan je beloven dat het daar op zolder warmer is dan waar jij nu bent, jij weet wel waarom hihi.
Straks als je onderweg bent en de rit is begonnen gaan we zeker weer even beeldbellen.
Gaaf hè.
Hier is het nu 17:50 maar jij gaat alweer naar bed.
Groetjes van ons en we spreken elkaar snel weer.
Oja by the way, Nick & Simon heeft mij gevraagd of ik als gast wil optreden bij hun !!
Maar heb uiteraard gezegd dat jij er niet bent, dus ik doe het niet.........
Groetjes Richard lachen.........

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!